۲ گوشی جدید به فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته راه پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از جی اس ام آرنا، در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته شاهد حضور ۲ گوشی جدید هستیم و تغییراتی نیز به چشم می‌خورد که باعث جابجایی‌هایی شده است.

در رتبه اول، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مشاهده می‌شود که تغییری نسبت به هفته گذشته را تجربه نکرده است. اما گوشی هوشمند Galaxy A۵۲s ۵G سامسونگ تغییر نسبتا خوبی را در جایگاه خود داشته و با ۳ پله صعود از رتبه پنجم به رتبه دوم رسیده است.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۱۰ نیز مثل هفته قبل جزو ۳ تلفن همراه برتر این هفته قرار دارد البته با یک پله نزولی که داشته، این هفته در رده سوم ایستاده است. اما مثل هفته قبل گوشی هوشمند Xiaomi Poco X۳ Pro در جایگاه چهارم قرار گرفته و تغییری در رتبه خود نداشته است.

تغییرات در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته

گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ Ultra ۵G با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رده پنجم قرار گرفته است و دیگر گوشی شرکت سامسونگ یک صعود خوب را تجربه کرده و از رده دهم به رده ششم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته رسیده است.

اما یکی از گوشی‌هایی که تازه به فهرست وارد شده Xiaomi Redmi ۱۰ Prime است که باید دید در هفته آینده چه وضعیتی را خواهد داشت. گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی هم که هفته قبل هفتم بود به رده هشتم نقل مکان کرده است.

دیگر گوشی تازه وارد و جدید فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته نیز Apple iPhone ۱۲ Pro Max است که در رده نهم قرار گرفته است و باید دید هفته آینده می‌تواند صعود کند یا خیر. در انتهای جدول این هفته نیز Xiaomi Poco F۳ قرار دارد.

گوشی های پرطرفدار

۱۰ گوشی پرطرفدار

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.