مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دفاع مقدس این استان در فضای باز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست کمیته فرهنگی، هنری تبلیغی نمایشگاه دفاع مقدس سمنان اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس استان سمنان قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور در سمنان آغاز شود.

وی بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در سمنان تاکید و اظهار کرد: در این نمایشگاه رویکرد تعاملی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران نیز مهم و تاثیرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در برپایی غرفه‌ها به ویژه در بخش‌های فرهنگی هنری و تبلیغی باید خلاقیت و نوآوری به کار گرفته شود تا توجه مخاطبان خود را به مباحث فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و ارزش‌های آن معطوف نماید.

وی، تکریم شهدا، ایثارگران و همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس نقش و فعالیت داشته اند را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص شد.

فلاح با اشاره به شرایط خاص کرونایی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دارد تا در قالب اجرای نمایش‌هایی در فضای باز نمایشگاه استفاده و ارزش‌های دفاع مقدس را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

وی همچنین ارائه قریب ۱۰۰ قطعه عکس شهدای استان سمنان همراه با اشعاری در خصوص دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این اداره کل بیان کرد و اظهار داشت: این عکس‌ها می‌توانند ارتباط بسیار خوبی با بازدیدکنندگان به لحاظ محتوایی برقرار کنند.

فلاح، استفاده از ظرفیت یکی از موسسه‌های تحت پوشش برای تولید محتوای نبلیغی و ارائه در فضای مجازی مرتبط با نمایشگاه دفاع مقدس را از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه برشمرد و بر برنامه ریزی دستگاه‌های عضو این کمیته برای حضور فعال در نمایشگاه دفاع مقدس تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: با مشارکت فعال در این نمایشگاه باید نسبت به شهدای هشت سال حماسه و خون و ایثارگران این دوران ادای دین نماییم.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.