رئیس گشت مشترک تعزیرات تهران نسبت به عرضه میوه‌هایی که به عنوان نوبرانه در بازار عرضه می‌شود، واکنش نشان داد.

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رئیس اتحادیه میوه وتره بار میدان مرکزی تهران درباره عرضه میوه‌هایی که به عنوان نوبرانه به بازار عرضه می‌شوند اعلام کرد که این میوه‌ها به دلیل انجام برخی از اقدامات انسانی، دست کاری شده و در نهایت مصرف آن برای مردم  ضرر دارد.

مدیحی با بیان اینکه تاکنون پرونده‌ای برای این موضوع در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل نشده است، گفت: در صورتی که سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان سلامت در این باره اعلام کنند که عرضه این اقلام در بازار به سلامت هموطنان آسیب می‌زند، با ارجاع پرونده‌های متخلفان، شعب گشت‌های تعزیرات در تهران آماده برخورد با مخلان سلامت در جامعه خواهند بود.

گفتنی است که در برخی از مراکز عمده و فروشگاه‌های خرد عرضه میوه اقدام به فروش میوه‌هایی اعم از نارنگی، لیمو شیرین و ... می‌شود، این در حالی است که فصل برداشت این قبیل از میوه‌ها در فصل پاییز است و حال شاهد عرضه این میوه‌ها در بازار و مصرف آن توسط شهروندان هستیم.


بیشتر بخوانید

هیچ فروشگاه زنجیره‌ای حق عمده فروشی ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
تو شمال با تکنولوژی گرم کردن و گاز میوه های نارس رو به رنگ نارنجی و زرد تبدیل می کنن و میوه ای با مزه داغون وارد بازار می کنن هم کیفیت میوه خراب می شه و هم مشتری ها رو برای خرید مجدد این محصول منصرف می کنه و متاسفانه کسی به فکر جلوگیری از این خیانت نیست