رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و برنامه‌های دانش آموزی همچون شاد و .. در ارائه مطالب هشداری پلیس را بسیار مهم قلمداد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ "امیر حسین کیخا در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا سال ۱۴۰۰ فی مابین فرماندهی انتظامی استان واداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن هفته ناجا و گرامیداشت این هفته، گفت:  بهره مندی از ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش به ویژه فضای‌های مجازی ایجاد شده توسط این سازمان، ظرفیت بسیار مهم و ارزشمندی برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده هفته نیروی انتظامی است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان با اعلام نامگذاری شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ با عنوان "پلیس هوشمند- امنیت پایدار" بیان داشت: این هفته از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ همزمان با هفته اول ربیع الاول شروع و تا تاریخ ۲۳ /۱۴۰۰ /۰۷ ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با احتمال اینکه در سال جاری مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شوند، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌هایی همچون "برنامه شاد دانش آموزی" در جهت ارائه مطالب آموزش همگانی، انتشار مطالب و هشدار‌های پلیسی برای قشر دانش آموز می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

دکتر"رضا بامری" معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با قدردانی از حضور مدیران و کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس استان از آمادگی این اداره کل برای هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا مرتبط، به ویژه استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برنامه‌های ایجاد شده در بستر اینترنت خبر داد.

در این جلسه که برخی از مدیران و کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به نمایندگی از فرماندهی انتظامی استان حضور داشتند، رئیس مرکز اطلاع پلیس استان در سخنان ابتدایی خود از همکاری و هماهنگی مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان با نیروی انتظامی در راستای پیشبرد اهداف ۲ سازمان قدردانی نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار