معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیکشهر گفت: ۲ مدرسه در نیکشهر با همت خیران افتتاح و کلنگ‌زنی شد که جا دارد از تلاش آنها قدردانی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحیم‌بخش بلیده‌ای  معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیکشهر اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در حاشیه شهر نیکشهر از سوی وارث مرحوم نصرالله یاوری و با پیگیری و همکاری دکتر محمود عسکری رئیس هیات مدیره بنیاد برکت کشور در زمینی به مساحت هزار مترمربع ساخته شد.

وی افزود: این مدرسه با زیربنای ۴۱٠ مترمربع فضای آموزشی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه با همت ۲ پزشک خیر کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای سرگرانی بخش مرکزی شهرستان نیکشهر نیز به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: اقدامات و خدمات اثر بخش خیرین برای همیشه تاریخ در ذهن مردم نیکشهر ماندگار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیکشهر ادامه داد: ۱۳٠ نفر دانش آموزی که در فضای فرسوده تحصیل می کردند با همت خیرین بزرگوار در آینده ای نزدیک در یک فضای استاندارد مشغول به تحصیل خواهند شد.

بلیده ای تصریح کرد: تمامی هزینه های احداث و اجرای این مدرسه توسط زوج خیّر مدرسه ساز «خانم دکتر گلسا علوی و دکتر امیرحسین سربازی» متقبل شده و به یاد مادر بزرگ بزرگوارشان بانو« فاطمه ستار زاده»، راه اندازی می شود.

وی گفت: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۳۱۱ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و۵۸۸مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار