تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در دیداری حساس به مصاف هم رفتند اما در دقیقه ۷ با ورود پلیس فدرال برزیل به زمین بازی این دیدار لغو شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که دقایقی از دیدار برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ سپری شده بود بازیکنان آرژانتین در اقدامی غیرمنتظره پس از اعلام یک خطا و بحث در کنار زمین بازی را ترک کردند!

دقایقی بعد نیز داوران زمین بازی را ترک کردند و تنها بازیکنان برزیل در زمین ماندند.

در ادامه مشخص شد که به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکن آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شده و اجازه ادامه بازی را نداده است. این چهار بازیکن هنگام ورود به برزیل اعلام نکرده بودند که در ۱۴ روز گذشته در انگلیس حضور داشته‌اند.

بر اساس قوانین برزیل، هر فردی که پیش از ورود به این کشور به کشورهای لیست قرمز سفر کرده باشد، باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه شود. انگلیس هم جزو کشورهایی است که در لیست قرمز کرونایی برزیل قرار دارد.

بر این اساس، امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، لوسلسو و بوئندیا که در لیگ انگلیس بازی می‌کنند با دروغگویی خود، قوانین کشور برزیل را نقض کرده‌اند و به همین دلیل پلیس فدرال برزیل پس از اطلاع از حقیقت، برای بازداشت آنها وارد زمین شد.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در اعتراض به رفتار پلیس فدرال برزیل گفت: آن‌ها تا قبل از شروع بازی کجا بودند و چرا این موضوع را به ما نگفتند، آن‌ها فقط منتظر بودند بازی شروع شود و این کار را انجام دهند.

لحظه لغو بازی برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی قطر


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
امرای قانون به این میگن....اگه کشور ما بود الان بازی برگزار شده بود...چند نفر هم تماشاگر به صورت غیرقانونی رفته بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
حالا اگه تو ایران این اتفاق افتاده بود هین تو و امثال تو زمین و زمانو به هم میدوختین که وا مصیبتااااا این خل و چل بازیا چیه؟؟ رسم مهمون نوازی نیست چرا آبروی ایران و ایرانیو میبردید؟؟؟ و...
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
برزیل ترسو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
چقدر به قانون کشور خودشون احترام میزارن این باعث میشه مردمشون هم به قانونی که اجرا میشه وفادار باشن و نسبت بهش احساس خوبی داشته باشن چون قانون نه مسی رو میشناسه و نه فیفا رو.حالا اگه ایران بود چی میشد؟بعد از یک ماه تو خوشبینانه ترین حالت میفگتن که فلانی نزاشت بگم کار کی بود؟اخرش هم میگن کشور دوست و همسایه بود مردم ایران مهمان نوازند و خلاصه قانونی نبدد که اجرا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
چه خوب - ایران یادبگیره که از ترس رسانه ای شدن کاری انجام نمیده
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۷:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام ،

حالا چه فرقی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
آخ آخ آخ چه حادثه مهمی !
آخرین اخبار