افکارده گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۸۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت و تعداد ۱۰ هزار و ۳۳۵ نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کرده اند.

افکارده رئیس مرکز بهداشت شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فوتی‌هایی که در هفته‌های اخیر در اثر ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان  داشته ایم یا واکسن کرونا دریافت نکرده بودند و یا تنها یک دوز واکسن دریافت کرده بودند.

او در ادامه با بیان اینکه ولی هیچ کدام از فوتی‌ها ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده بودند، افزود:  این امر نشان دهنده اهمیت و نقش واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا  است.

افکارده اظهار داشت:  تاکنون ۲۰ هزار و ۶۸۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را در شهرستان باغملک دریافت و تعداد ۱۰ هزار و ۳۳۵ نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت باغملک با اشاره به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: از همه شهروندان می‌خواهیم  جهت دریافت واکسن به پایگاه‌های تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مراجعه نمایند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.