رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پر رنگ‌تر از زمان‌های دیگر باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در  جلسه شورای پایگاه بسیج دادگستری و بسیج حقوقدانان با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران در برنامه‌های این هفته باید پرنگ‌تر از زمان‌های دیگر باشد.

او افزود: ایران اسلامی نه با تجهیزات و امکانات نظامی بلکه با جان نثاری رزمندگان مومن و انقلابی حفظ شد و وظیفه امروز ما ماندگاری یاد و نام این عزیزان است.

آسیابی با تاکید بر برگزاری پررنگ برنامه‌های این هفته گفت: فرهنگ ایثار و جهاد، عامل پیش برنده در همه عرصه هاست و تبیین این فرهنگ در جامعه، گره گشای بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها خواهد بود.

دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری شانزدهمین یادمان شهدای دستگاه قضا، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در ساختمان‌های دادگستری، از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در جلسه امروز برای هفته دفاع مقدس تصویب شد.

انتهای پیام/فا/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.