فرمانده انتظامی استان قم از کشف دستگاه های شوک و سی تی اسکن مسروقه یک درمانگاه‌ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی سرقت ۲ دستگاه  الکترو شوک از اتاق CPR و سی تی اسکن یکی از درمانگاه‌های قم به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


او  ادامه داد: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی استان به درمانگاه مذکور مراجعه و ضمن بازبینی تصاویر چند روز متوالی دوربین‌های مداربسته، سرانجام یکی از کارکنان بخش خدمات که طی چندین نوبت در زمان‌های مختلف با در اختیار داشتن چرخ حمل زباله و در هنگام عدم حضور دیگر کارکنان به اتاق‌های اشاره شده تردد داشته بود به عنوان مظنون دستگیر شد.


فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه متهم طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و از همدستی و پیشنهاد فروش تجهیزات و دارو‌های پزشکی توسط یکی دیگر از کارکنان بخش خدماتی درمانگاه پرده برداشت که نامبرده نیز دستگیر شد.

سردار میرفیضی عنوان کرد: در ادامه یک مالخر که فروشنده یکی از این  دستگاه‌های مسروقه در استان تهران بود، دستگیر شد.


او گفت: متهمان اذعان داشتند موقعیت‌ مناسبی برای سرقت آمپول‌های رمدسیویر،داروی  ویژه بیماران کرونایی داشته اند، اما به علت مشاهده نداشتن قدرت  خرید این دارو توسط همراه بیماران بستری شده کرونایی از دستبرد به انبار داروی این درمانگاه منصرف شده اند.


فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار