نجاتی گفت: بخش عمده‌ای از محرومیت اندیکا ارتباطی به زمین لرزه ندارد بلکه به محرومیت‌هایی مربوط است که از سال‌های گذشته انباشته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش و سلامت خوزستان در بخش چلو گفت: امروز کار‌ها در مناطق زلزله زده در ۲ محور بازگشایی مدارس آسیب دیده از زلزله و همچنین بحث شورای سلامت در زمینه آب آشامیدنی و مایه کوبی کرونا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفتند.

او با بیان اینکه اندیکا یکی از مناطق محروم استان است، گفت: بخش عمده‌ای از محرومیت اندیکا ارتباطی به زمین لرزه ندارد بلکه به محرومیت‌هایی مربوط است که از سال‌های گذشته انباشته شده است.

نجاتی بیان کرد: انباشت محرومیت اندیکا در سال‌های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت‌های انباشته شده را در ۲ حوزه بهداشت و آموزش و پرورش برطرف کنیم؛ همچنین باید بخشی از مشکلات اندیکا که مربوط به زمین لرزه است را با سرعت دنبال کنیم تا این مشکلات نیز حل شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در منطقه فصل سرما نزدیک است، هماهنگی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است تا در بحث دارو و پزشک برای منطقه مساله‌ای وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.