رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا ‏شدند‎.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با ‏خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در شبانه روز گذشته از شناسایی‎ ‎یک هزار و ۶۴۹‏‎ ‎بیمار جدید مبتلا به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و ‏گفت: از این تعداد ۳۲۰ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را دو هزار و ۱۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: در حاضر از این تعداد ۳۲۹ نفر در ‏بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و ۷۰ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎.

آقازاده ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۴ نفر از مردم استان آذربایجان غربی شامل ۱۰ نفر در ارومیه، ۷ نفر در خوی، و در هر ‏کدام از شهر‌های پلدشت، شوط، ماکو، بوکان و چالدران یک نفربه علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. ‏

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۵ هزار و ۷۲۴ نفر رسید‎. ‎

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از ۴ هزار و ‏‏۳۶۸ نفر تست کرونا دریافت شده است که در یک هزار و ۶۴۹‏‎ ‎‏ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎. ‎

انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.