۲۴ بیمار کرونایی دیگر شبانه روز گذشته در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،۲۲۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲۴ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۱۷ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۲۷۲ نفر نیز در همین مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با اشاره به بستری بودن ۹۷۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران، از حضور ۲۲ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امروز هم ۱۷ هم استانی دیگر در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه‌های بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند، افزود: از آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور تا کنون، یک میلیون ۲۹۰ هزار دُز واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون مازندران تزریق شد.

فوت ۷ بیمار کرونایی در حوزه بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش و بستری ۴۸ بیمار کرونایی تازه مبتلا و ترخیص ۶۵ بیمار نیز با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته در چهار مرکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او به بستری ۴۹ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه اشاره کرد و افزود: ۲۷ ساعت گذشته، ۷ همشهری بابلی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ابتلا به کرونادلتا فوت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۳۷ هزار و ۴۳۱ دُز واکسن کرونا تاکنون در مراکز واکسیناسیون این شهرستان تزریق شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار