فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی افزایش وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان فردیس، دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ملکی با اشاره به تشابه شیوه سرقت‌های رخ داده در ماه‌های اخیر، افزود: کارآگاهان در بررسی‌های خود متوجه شدند که سارق به صورت انفرادی در نیمه‌های شب درب منزل شهروندان را باز کرده و بدون توجه به حضور صاحب خانه اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و بلافاصله متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان این که کارآگاهان در اقدامی اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه مشکین دشت این شهرستان شدند، گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۱۸ فقره سرقت در سطح شهرستان فردیس، افزود: سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ملکی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس اعلام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۳:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
چه خوب