از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات و اعتبارات اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در آیین برگزاری رزمایش ملی شمیم حسینی و مهر تحصیلی در محل امامزاده حلیمه و حکمیه خاتون شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات و اعتبارات اوقاف و امور خیریه استان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی در استان توزیع شده است.

او افزود: در این مدت نزدیک به ۲۰۰ هزار پُرس غذای گرم، ۶۰۰ هزار ماسک و پنج هزار گِان در استان از محل موقوفات و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع شد.


بیشتر بخوانید


امیری اضافه کرد: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان و سایر استان‌ها، کمک خیرین و اعتبارات سازمان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید ادامه داد: به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست، ۶۵۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان تهیه شده است و پیش‌بینی می‌شود تا آغاز سال تحصیلی تعداد این بسته‌ها افزایش پیدا کند.

امیری گفت: ۱۵۰ بسته تحصیلی از محل درآمد موقوفات و مابقی از محل کمک خیران و اعتبارات سازمان تهیه شده است.

او افزود: در سال تحصیلی گذشته همزمان با همایش مهر تحصیلی هزار و ۶۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار