پروژه نورپردازی المان ورودی شیراز_اصفهان با هدف زیباسازی منظرشهری و ارتقای فضای بصری و کسب رضایت شهروندان و افزایش ایمنی برای خودرو‌ها بزودی بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا زندیه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بابیان اینکه یکی از راهکار‌ها برای پایداری شهر‌ها و بهبود خدمات‌رسانی درفضا‌های شهری به ویژه فضا‌های عمومی درشهر و رسیدن به فضای مطلوب وایده‌آل موضوع «نور» است، گفت: نورپردازی می‌تواند هویت وسیمای شبانه شهری را تعیین و برای شهر سرزندگی وشادابی ایجادکند و نقاط پنهان شهر را مشخص ونقاط جرم خیزراکاهش دهد.

او افزود: در این راستا پروژه نور پردازی المان ورودی شیراز –اصفهان با هدف زیباسازی منظرشهری وارتقای فضای بصری و کسب رضایت شهروندان و افزایش ایمنی برای خوردرو‌ها توسط سازمان و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: دراجرای این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید ۸۰۰ متر کابل کشی، ۲۹۵ چراغ وال واشر وارم وایت و کول وایت، ۲ تن ورق گالوانیزه جهت شاسی کشی و ۲ عدد تابلو برق جهت تغذیه چراغ‌ها و حفاظت از آن‌ها دربرابرتغییرات ولتاژ استفاده شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.