معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملکرد حوزه بهداشت دانشگاه در واکسیناسیون کرونا را قابل تحسین دانست و گفت: این دانشگاه در واکسیناسیون مادران باردار بر علیه کرونا موفق به کسب رتبه نخست شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: حوزه بهداشت دانشگاه با حمایت‌های صورت گرفته عملکردی قابل تحسین در واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه کووید ۱۹ داشته و موفق به کسب رتبه نخست در واکسیناسیون مادران باردار بر علیه کرونا شده است.

او تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های وزارت بهداشت به منظور جهش تولید و واردات واکسن کرونا، باید ظرفیت لازم برای این موضوع تامین شود.

 همتی با بیان اینکه واکسیناسیون، مطالبه عمومی و به حق مردم است، ابراز امیدواری کرد تا با ورود هرچه زودتر محموله‌های جدید واکسن به استان، این درخواست مردمی به طور کامل محقق شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اهمیت توجه ویژه به زنجیره سرما در تمام مراحل انتقال واکسن تاکید کرد و تهیه و ارائه گزارش نظارت تیم پایش زنجیره سرما در نشست آتی شورای مدیران معاونت بهداشت دانشگاه را در دستور کار اعضای این شورا قرار داد.

اعلام گزارش روند واکسیناسیون کرونا در مناطق روستایی و تعیین راهکار‌های لازم با استفاده از ظرفیت بهورزان و برنامه‌های دهگردشی تیم سلامت برای تسریع در این روند، دیگر تاکید معاون بهداشت دانشگاه در این نشست بود.

 همتی استفاده از توانمندی دیگر ارگان‌ها در واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ را بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها علاوه بر افزایش توان واکسیناسیون عمومی، از خستگی و فرسایش بیش از اندازه کارکنان دانشگاه نیز جلوگیری می‌کند.

این مقام مسئول، همچنین بر حمایت همه جانبه معاونت بهداشت دانشگاه از طرح‌های تحقیقاتی که بتواند در گذر از بحران کرونا راهگشا باشد، تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار