سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۵ هزار شرکت تعاونی در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری  سرپرست اداره‌ تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان بابیان اینکه هفته تعاون فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های بزرگ و خاص حوزه تعاون است،گفت: روحیه برابری و مساوات با توجه به سهم‌ها مزیت تعاون و تعاونگری است و برخلاف دیگر شرکت‌ها، همه اعضای تعاونی‌ها همیشه سهم مساوی دارند و این برابر بودن، موضوعی است که در فرهنگ، آموزه‌های دینی و احادیث مختلف به آن اشاره شده است.

او افزود: کار‌های بزرگی در بخش‌های مختلف تعاونی‌ها علی‌الخصوص تعاونی‌های مسکن انجام شده است.

انصاری با اشاره به تعداد شرکت‌های تعاونی موجود در استان زنجان، گفت: تعداد شرکت‌های تعاونی ثبت شده در استان زنجان ۵ هزار مورد است که اکثر آن‌ها فعال هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار نفر معادل یک‌پنجم جمعیت این استان در شرکت‌های تعاونی عضو هستند و اگر هم‌پوشانی را در نظر نگیریم، ۹۵۰ هزار نفر در استان زنجان عضو تعاونی‌ها هستند، به طوری که یک فرد ممکن است در چند تعاونی عضو باشد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان گفت : مردم از تعاونی‌ها استقبال کرده‌اند و کار‌های بزرگی هم به برکت فرهنگ تعاون انجام و بانک توسعه تعاون نیز به عنوان بانک تخصصی این حوزه تشکیل شده است. 

 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.