اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند Infinix Zero X Pro شامل قابلیت‌های دوربین و ظرفیت باتری آن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، هفته گذشته، YouTuber Tech Arena۲۴ مشخصات صفحه نمایش، RAM و جزئیات ذخیره سازی تلفن هوشمند Infinix Zero X Pro را فاش کرد. اکنون، YouTuber اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات آن به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این محصول دارای دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، لنز زوم پریسکوپ و موارد دیگر است.

گوشی هوشمند

مشخصات جدید Infinix Zero X Pro

تصویر هفته گذشته Tech Arena۲۴ نشان داد که صفحه نمایش آن دارای یک سوراخ کوچک در موقعیت بالای گوشی هوشمند است. اطلاعات جدید بیانگر این است که از ویژگی محافظ گوریلا گلس برای پنل پشتی برخوردار است. سیستم دوربین سه گانه شامل لنز زوم پریسکوپی به شکل مربع، یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با کمک OIS و لبه سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است.

گوشی Infinix Zero X Pro

دوربین عقب یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض و یک لنز تله فوتو است که تا ۶۰ برابر زوم دیجیتال را ارائه می‌دهد. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ از پیش نصب شده است که همراه با دستیار صوتی Infinix برچسب گذاری می‌شود. باتری گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با استفاده از شارژر سریع ۴۰ واتی در کمتر از ۵۰ دقیقه شارژ کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
این کجاش زیرو ایکس پرو هست عکس گذاشتی عکس بلایی دوربین وسط هست عکس پایینی هم دوربین کنار هست از پشتش هم این شکل نیست فقط اون دوربین تله فوتو درسته اصلأ پشت گوشی خمیده نیست مثل آیفون هستش