معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که میزان استقبال از رشته‌های ارشد خوب بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوید سیاه‌پلو معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: دانشجویان می‌توانند از همه ظرفیت‌های پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استفاده کنند و در موضوعات مختلف پایان‌نامه‌ ارائه کنند.

او بیان داشت: در علوم انسانی رشته زبان و ادبیات انگلیسی و روانشناسی و در فنی مهندسی، ۶ کدرشته فعال داریم که شامل دو گرایش سیستم‌های الکترونیک و برق قدرت در مهندسی برق، گرایش سازه و ژئوتکنیک در مهندسی عمران، گرایش نرم افزار در مهندسی کامپیوتر و یک گرایش نیز در رشته مهندسی معماری است.

سیاه پلو بیان داشت: ۱۵۳ نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع ارشد داریم که در هر رشته گرایش به طور میانگین تقریبا ۲۰ نفر پذیرفته می‌شوند، البته تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که میزان استقبال از رشته‌های ارشد خوب بوده است.

سیاه‌پلو با اشاره به در اولویت قرار دادن کیفیت آموزش گفت: در بحث تحصیلات تکمیلی تمرکز اصلی بر کیفیت آموزش است و تلاش داریم شعار اصلی موسسه را که در سند راهبردی پنج ساله نیز آمده و شامل تحقق دانشگاه نوآفرین است، مدنظر قرار دهیم. به این دلیل تلاش کرده‌ایم که ضمن جذب شناخته شده‌ترین و متخصص‌ترین اساتید، هدف اصلی یعنی دانشگاه نوآفرین که ترکیبی از نوآوری و کارآفرینی است را تحقق بخشیم.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: مدرکی که در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود کاملا معتبر و از سوی وزارت علوم است و برای اشتغال، ادامه تحصیل در داخل و ترجمه و ادامه تحصیل خارج از کشور، کاملا معتبر است.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشجویان ما می‌توانند از همه ظرفیت‌های پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استفاده کنند؛ در سازمان علاوه بر پژوهشکده تکنولوژی تولید، گروه‌های پژوهشی دیگری نیز وجود دارند و دانشجویان می‌توانند برای پرداخت شهریه خود علاوه بر استفاده از خدمات صندوق رفاه، از صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان جهاد دانشگاهی استفاده کنند. این صندوق بدون نیاز به داشتن ضامن، وام ارائه می‌دهد. 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.