باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتور تبریز با صدور بیانیه‌ای از تعلیق فعالیت‌های این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در بیانیه باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتور آمده است: با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود ۱۵۰ نفر در روز‌های اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیات فوتبال استان، تصمیم هیات مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسئولیت تیم بر عهده هیات فوتبال استان است و درخصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیات مدیره هلدینگ تصمیم گیری خواهد کرد.

نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور هم عصر دیروز در میان جمعی از هواداران این باشگاه در مجموعه بنیان دیزل اعلام کرد که هیئت مدیره این تیم تصمیم گرفته است تیم تراکتور تحویل هیات فوتبال شود.

حواشی به وجود آمده برای تیم فوتبال لیگ برتری تراکتور در هفته‌های اخیر موجب نگرانی هواداران این تیم و برپایی تجمع‌های مختلف برای درخواست حل مشکلات این تیم شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.