در اثر تیراندازی افراد مسلح در واشنگتن ۳ نفر کشته و ۳ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی به نقل از پلیس واشنگتن دی سی آمریکا از  تیراندازی در شمال غربی این شهر خبر دادند که در پی آن ۳ نفر مجروح و ۳ نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

روبرت کانتی، رئیس پلیس واشنگتن دی سی، در جمع خبرنگاران توضیح داد که تیراندازی دیروز شنبه، در حد فاصل خیابان ۷ و خیابان لانگفلو در پارک بریگ وود درست قبل از ساعت ۸ شب (به وقت محلی) رخ داده است.

طبق تحقیقات اولیه در این حادثه مرگبار حداقل دو تیرانداز مشارکت داشتند. این دو از خودروی خود پیاده شده و به سمت گروهی از افراد شلیک کردند. 

گفته می‌شود که همه قربانیان این حادثه بزرگسال هستند. هنوز هویت کشته شدگان به طور عمومی اعلام نشده است.

مقامات انتظامی از مردم خواستند هوشیاری خود را حفظ کنند. زیرا تیراندازان عامل این حادثه فراری هستند و انگیزه آن‌ها هنوز مشخص نیست.

روبرت کانتی درباره این حادثه تیراندازی گفت: «این بسیار ناامید کننده است. خشونت با اسلحه مدت هاست که مورد بحث همه ماست. ما می‌دانیم که این موضوع منحصر به واشنگتن نیست، این نشان دهنده بیماری کلی است که ما در جامعه خود مشاهده می‌کنیم، و این بیماری خشونت با اسلحه است.»

براساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا حمل سلاح از سوی غیرنظامیان قانونی است. سالانه میلیون‌ها اسلحه در این کشور به فروش می‌رسد. آمار‌ها نشان می‌دهد همزمان با شدت یافتن همه گیری کرونا میزان فروش اسلحه در این کشور به رکورد جدیدی رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار