فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۴۸ تُن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در نایین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ هادی کیان‌مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو‌ها طی هماهنگی با مقام قضائی پلمب در کامیون‌ها باز شده و در بازرسی از قسمت بار آن‌ها ۴۸ تُن و ۷۲۰ کیلو برنج خارجی کشف شد.

سرهنگ کیان مهر با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد رانندگان این خودرو‌ها فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود هستند عنوان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش برنج‌های مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به دستگیری هر ۲ راننده و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند و پلیس در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده با تمام توان و ظرفیت خود مقابل قاچاقچیان ایستاده و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.