مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از افتتاح یک باب مرکز عرضه سوخت در روستای بهادران شهرستان مهریز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، انتظاری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی یزد گفت: با توجه به نیاز منطقه محروم بهادران و درخواست‌های مردمی، یک باب مرکز عرضه سوخت در این منطقه واقع در شهرستان مهریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتظاری در ادامه بیان کرد: این مرکز عرضه سوخت، در قالب فروشندگی با مشارکت شرکت تعاونی بهادران احداث و در مجموع دارای یک سکو مسقف، دو تلمبه، دو نازل عرضه سوخت بنزین و دو نازل عرضه سوخت نفت و گاز است.

انتظاری افزود: این فروشندگی با بنای جدید با نام تعاونی توحید بهادران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با سرمایه گذاری مبلغی معادل پانزده میلیارد ریال واقع در روستای بهادران بخش مرکزی شهرستان مهریز از توابع استان یزد راه اندازی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این پروژه که با مشارکت شرکت تعاونی توحید بهادران احداث شده از جمله طرح‌های اشتغال زایی است که با ساخت آن زمینه اشتغال ۳ نفر فراهم شده است.

انتظاری تصریح کرد: از مهمترین اهداف احداث این مرکز، عرضه توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیر‌های سوخت رسانی خودرو‌ها و صف انتظار سوختگیری و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی و مشارکت مردم برای ارائه خدمات مطلوب به اهالی و ساکنین روستای بهادران می‌توان اشاره نمود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار