مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سمیه سهیلی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت: مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات پاراآسیایی قرار بود از امروز در همدان برگزار شود.

او افزود: برگزاری متمرکز این مسابقات به علت شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت ورزشکاران، با صلاح دید و هماهنگی فدراسیون دو و میدانی لغو و قرار شد تمرین رکوردگیری ورزشکاران به شکل داخلی در سطح استان‌ها برگزار شود.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان بیان کرد: علی اصغر هادیزاده، مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان کشور طبق برنامه با سفر به استان‌های دارای سهمیه، ارزیابی لازم در خصوص ورزشکاران را انجام می‌دهد.

سهیلی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، مربی تیم ملی روز چهارشنبه هفدهم شهریور برای رکوردگیری از دونده‌های استان به همدان سفر می‌کند.

سهیلی همچنین به برگزاری آیین ویژه استقبال از وحید علی نجیمیشرکت کتتده در رقابت‌های دو پارالمپیک توکیو اشاره کرد و گفت: آیین استقبال از این ورزشکار پارالمپیکی، ساعت ۱۰ صبح امروز در محوطه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.