فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از افتتاح درمانگاه تخصصی در مرکز شهرستان سمیرم، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی در شهرستان سمیرم، گفت: بخشی از امکانات و تجهیزات موردنیاز درمانی را به درمانگاه شهید پیرمرادیان شهرستان سمیرم آوردیم تا نیاز نباشد مردم برای درمان و پیگیری معالجات به مرکز استان مراجعه کنند و امیدواریم بتوانیم باهمت و تلاش مسئولان گام‌های مؤثر دیگری در امر خدمت‌رسانی که وظیفه بسیج و سپاه است، برداریم.

وی افزود: درمانگاه تخصصی شهید پیرمرادیان در مرکز شهر سمیرم به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به بیماران سرپایی است و راه‌اندازی این مرکز درمانی در شهر سمیرم کمک بسزایی به بیمارستان سیدالشهدا کرده و بیماران سرپایی دیگر به بیمارستان مراجعه نخواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: این درمانگاه با بیش از ده تخصص و انواع تجهیزات به‌روز و تخصصی آماده خدمت رسانی به بیماران است همچنین درمانگاه عمومی این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی به بیماران سرپایی خدمات ارائه می‌دهد.

سردار فدا تصریح کرد: یکی از خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود خدمات سونوگرافی است که قبلاً مردم برای انجام سونوگرافی به مرکز استان مراجعه می‌کردند، ولی در حال حاضر با دستگاه پیشرفته در این مرکز انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.