گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم در شبکه اول سیما آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت‌وگوی تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امشب شنبه ۱۳ شهریورماه پخش شد.

کرونا از ابتدا جزو اولویت‌های دولت سیزدهم بوده است

رئیس جمهور در ابتدای این گفت‌وگو گفت: ابتدا لازم است از عزیزانی که در مراکز درمانی تلاش می ‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم. از ابتدای کار در دولت مساله کرونا از اولویت‌ها بود و یک حرکت انقلابی همراه با عقلانیت نیاز بود. تولید داخلی نمی‌توانست نیاز داخلی را تامین کند و برآورد داشتیم برای مصرف داخلی نیازمند ۱۰۰ میلیون دز واکسن هستیم. امروز ۴۰ میلیون دز به صورت قطعی تأمین شده است و سرعت و شتاب کار زودتر هم بتوانیم باقی واکسن را تامین کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه دولت اعلام کردیم همه مردم واکسینه شوند و با قوت این کار دنبال خواهد شد. مردم هم همت خوبی دارند و تقریبا صف‌ها منتفی شده و این کار باید با شتاب بیشتری انجام شود و هر نوع اقدامی مانند بازگشایی مدارس در گرو این است زودتر واکسینه شدن را دنبال کنیم و در حد قابل قبولی بگوییم مردم واکسینه شده اند.

گفته‌ام معوقات کادر درمان سریع‌تر پرداخت شود

رئیسی تصریح کرد: مردم باید فاصله گذاری و حداقل کردن ارتباطات را در کوچه و خیابان جدی بگیرند. تا آخر شهریور ۴۰ میلیون دز قطعی است و در تامین واکسن وزارت خارجه و بهداشت نیرو‌های خود را بسیج کرده‌اند و نسبت به کادر درمان گفته‌ام معوقات آن‌ها سریعا پرداخت شود.

وعده‌های داده شده در حوزه مسکن باید انجام شود

رئیسی در مورد وعده‌های انتخاباتی خود و دنبال کردن آن اظهار کرد: بنای من این است با مردم صحبت کنم و با فعل ماضی هم صحبت کنیم نه فعل مستقبل.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن وعده‌های که داده شده باید انجام شود ما در سال حدود ۲ میلیون مسکن نیازمندیم و ما کف آن را گفتیم. مجلس هم قانون دارد و بافت‌های فرسوده باید اصلاح شود و دولت در بخشی از این موضوع خودش مسکن می‌سازد و در بخشی هم تسهیلات پرداخت می‌کند.

اصلی‌ترین موضوع در مسکن، زمین است که باید آماده سازی شود

رئیس جمهور گفت: اصلی‌ترین موضوع در مسکن، زمین است که باید آماده سازی شود. مسکن جزء موارد پیشتاز و پیشران اقتصاد است که خیلی صنایع را با خود همراه می‌کند. من روز اول دولت، این موضوع را به وزیر مکلف کردم و ایشان هم با قدرت و حساسیت دارد دنبال می‌کند. بعضی در این مورد تردید نکنند.

وی درباره مبارزه با فساد در دولت تصریح کرد: من در روز اول دولت به همه همکاران گفتم منافذ و بستر‌های فساد را در دولت شناسایی کنند. قبل از شروع دولت هم به کارگروهی گفته بودم که این موضوع را پیگیری کنند و منشوری در این باره ایجاد شود که این منشور آماده خواهد شد. شرط ما در دولت فساد ستیزی برای همه مدیران است. همه مدیران باید خود را پاسخگو بدانند. یکی از آسیب‌ها در این مدت اعتماد مردم است و ما باید اعتماد آسیب دیده را اصلاح کنیم و صادق الوعد باشیم.

به همکاری مردم سخت امیدوارم

رئیسی گفت: به همکاری مردم سخت امیدوارم. برای من بسیار نامه نوشته شده است می‌گویند اصلا صحبت از پست و مقام نیست و ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم. مردمی بودن محوری است که همواره باید مورد توجه دولت و مسئولین باشد. مردم باید دولت را از خودشان بدانند. من سعی کرده‌ام در هر جایی که بودم ارتباط خودم با مردم را حفظ کرده‌ام. من در این دو استانی که رفتم سعی کردم در بخشی از سفر با مردم ارتباط داشته باشم. این از این حیث بوده که مسئولین در هر سطحی بدانند باید با مردم ارتباط داشته باشند.

وی افزود: باید رفت صحنه را دید. «شنیدن کی بُوَد مانند دیدین». من نشستم با مدیران تا ببینم چه راهکاری می‌توان انجام داد. من بی اطلاع از شرایط استان‌ها نیستم. ما در خدمت وزرا در این سفر‌ها بودیم. وزرا و مدیران استانی با هم نشستند و به راهکار رسیدند و اقدامات شروع می‌شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم باید امیدوار شوند. یک‌سری راهکار‌ها را پیدا کردیم و یک‌سری راهکار‌ها در مرکز باید دنبال شود و زمان بر است. یقین داریم این کار جواب می‌دهد. این‌ها زمینه‌ای است که می‌تواند ارتباط دولت را با مردم و نخبگان داشته باشد. دولت در شرایط بدی کشور را تحویل گرفت، روحیه من گله گذاری نیست. همه شرایط کشور را می‌دانند. من با عنایت خداوند و مشارکت مردم به موفقیت دولت امیدوارم و بدون تردید گشایش‌هایی هم انجام می‌شود.

امروز مردم در زمینه کالا‌های اساسی نگران نباشند

رئیسی گفت: من نمی‌خواستم اول کار، مردم را در مورد کالا‌های اساسی نگران کنم و الان با اقداماتی که انجام شده است دیگر نگرانی برای کالای اساسی نداریم. مردم وضعیت تورم و گرانی را می‌دانند این بر می‌گردد به تصمیماتی که از قبل گرفته شده و به تورم و رشد نقدینگی و ... برمی‌گردد. تیم اقتصادی دولت شبانه روز کار می‌کند تا آرامش به بازار برگردد. عزیزان وزرا مشغول به‌کار شدند تا با کار‌هایی که انجام شده گام‌هایی برداشته شود که به افزایش تولید و پایان دادن به رکود و کاهش تورم بیانجامد.

وی ادامه داد: ما یک ظرفیت معطل مثلا ۴۰ درصد کارخانجات را داریم که به‌دلایل مختلفی این ظرفیت بیکار مانده است. ما افزایش تولید را در دستور کارمان داریم.  از همین جا به تولید کنندگان می‌گویم تولید را افزایش دهید و زمینه برای افزایش صادرات دارد مهیا می‌شود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه قوه عاقله در تصمیم‌گیری‌ها اندیشه می‌کند، عنوان کرد: یک جمعی از درون و بیرون دولت هستند که مسائل مختلف را بررسی می‌کنند و هر وقت بحث‌ها آماده می‌شود به ستاد اقتصادی دولت می‌آورند و در دولت تصمیم گیری می‌شود و بعد هم مردم را حتما در جریان تصمیم گیری‌ها قرار می‌دهیم و غیابا تصمیمی نخواهیم گرفت که مردم صبح بلند شوند ببینند تصمیمی گرفته شده و اصلا مطلع نیستند.

وی افزود: معاون اول دولت مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت است تا یک آهنگ مشخصی داشته باشد. تمامی بخش‌ها به‌دلیل جایگاه معاون اول با هماهنگی کار می‌کنند. به ایرانیان خارج از کشور می‌گویم ایران امن و قابل پیش بینی مهیا شده و سواحل مکران آمادگی برای سرمایه گذاری دارد. اینجا زمینه برای سرمایه گذاری فراهم است. دستگاه‌های دولتی هم آماده دریافت سرمایه هستند.

 خواستار دولتی برخاسته از اراده مردم افغانستان هستیم

وی در مورد موضوع افغانستان بیان داشت: افغانستان با ظلم آمریکایی‌ها جراحت بزرگی برداشته است. امروز مجامع بین المللی اعلام می‌کنند بیش از ۳۰ هزار کودک افغانستانی دچار مجروحیت شده اند. امروز ۳ میلیون افغانستانی در ایران مهمان هستند که دچار آسیب شده‌اند. حضور آمریکایی‌ها موجب تضییع حقوق بسیاری از افغانستانی‌ها شده است.

رئیس‌جمهور گفت: راهکار افغانستان این است که دولتی در افغانستان حاکم شود که با رای و اراده مردم افغانستان باشد ما از دولتی که برخواسته از مردم افغانستان باشد حمایت می‌کنیم. امنیت افغانستان امنیت ماست و اولویت ما ارتباط با همسایگان است.

وی تصریح کرد: با بیش از ۵۰ مسئول کشور‌های مختلف ارتباط و گفت‌وگو داشته ام و این تعامل ادامه خواهد داشت. دولت‌های دیگر اجازه دهند مردم افغانستان برای خودشان تصمیم بگیرند.

دنبال مذاکره نتیجه‌محور هستیم، می‌خواهیم تحریم‌ها رفع شود

رئیسی درباره مذاکرات وین و پرونده هسته‌ای کشورمان گفت: ما ابایی از مذاکره نداریم، اما گفت‌وگو با فشار چه نوع گفت‌وگویی است؟ من قبلا گفته ام گفت‌وگو و مذاکره در دستور کار دولت است. آنچه ما دنبال آن هستیم رفع تحریم‌هاست و ما از منافع ملت یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. مذاکره، باید نتیجه‌محور باشد، نه «گفت‌وگو برای گفت‌وگو» و نه «مذاکره برای مذاکره».

رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: آمادگی دارم مردم را در جریان عمل به وعده‌ها قرار دهم و دوست دارم آنان در جریان امور قرار گیرند. زیرا همراهی و مشارکت مردم در مسائل کشور سرمایه کشور و دولت است و امیدواریم انشاء الله در زمینه اقدامات دولت خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
وقتی میگین نگران نباشین مابراساس تجربه ای که داریم بیشترنگران میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام اقای رٸیسی تا همه دانش اموزان و والدین نشون و معلما واکسن نزدن مدرسه ها رو اصلا باز نکنید یا حتی بزارید این زمستون هم بگذره و بهار مدارس رو باز کنید که واکسیناسیون در حد عالی قرار گرفته باشه تا مشکلی برای کسی پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ملت ایران
۱۷:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
میگن یه دیوونه یه سنگو میندازه توی چاه که صدتا عاقل نمیتونن درش بیارن.
دولت احمدی نژاد همون سنگ بود.
بزرگترین ضربه رو اونموقع خوردیمو همه به به و چه چه کردیم گفتیم احسنت چه رییس جمهور شجاعی.
احمدی نژاد رفت و ضربه اش موند برای ملت ایران.
اقای رییسی با رعایت و حفظ ادب خطاب به شما رییس جمهور محترم؛ شما را به خدا به فریاد این مردم برسید باشد که در قیامت همین مرد شفاعت شمارو کنند.
شما را به خدا دستگیر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کالا و اجناس تا دلتون بخواد فراوان هست کار را از ریشه حل کنید گرانی و تورم را بخشکانید الان همون کاری که دولتهای قبل کردند را ادامه میدید فرعیات را گرفتید ارزش پول ملی را زیاد کنید قیمتها را برگردونید به ۲۰ سال پیش فساد گسترده ای که در بازار ارز و طلا و خودرو هست را مهار کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۰۷:۲۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
لطفا مدارس رو امسال حضوری نکنید ان شاءالله از سال های بعد نیمه حضوری اش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تنها راهی که می توانید کشور را از فساد و دلال بازی نجات دهیم ارز و طلا و خودرو در راس این هرم هستند خودرو سازها نه تنها سودی برای کشور نداشتند هزینها ی سر سام اوری هم به دولت و هم به مردم تحمیل کردند این افتخار نیست که ما ماشین فقط سوار میشیم و تولید داخل چرا نباید رقابت کنیم خودرو سازی را واگزار کنید به بخش خصوصی انم با رقابت فساد گسترده را بردارید دلال بازی را ریشه کن کنید در هر دولتی هم میرسه یا خودش وارد این مافیا میشه یا نمیزارند نتجیش اینکه خودرو سازی نه پیشرفت میکنه نه قیمت پایین به مردم میدند یک نوع کلاهبرداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اقای ریسی کالا هست اما از این همه گرانی نمی توانیم خرید کنیم قدرت خرید روزانه کم وکمتر میشود قیمتها را برسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
نه تنها در مورد کالاهای اساسی بلکه در مورد همه کالاها اصلا نگرانی نداریم چون اصلا قادر به تهیه هیچ چیزی به علت گرانی نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
رییسی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۵:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
اقای رئیسی مردم نگران کالاهای اساسی نیستند
مردم نگران واسطه ها و دلالان و نگران نحوه توزیع کالاها هستند که چند برابر به دست مصرف کننده میرسه
United States of America
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کالاهای اساسی که مدیریت روحانی بوده به تو ربطی نداره موارد منفی دوران روحانی مال اوناست موارد مثبت دو ران روحانی مال شماست واقعا خدا شما را یاری میکند ؟ مدارس هم چه بگویی چه نگویی اکثرا به مدرسه نمیروند این تو هستی که میخواهی شور و نشط کاذب بدی به جامعه به قیمت جان بچه های مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
خدا؟؟؟؟؟مثلا الان شما خداشناسی که به دولتی که تازه شروع به کار کرده اینجوری میتازی؟؟؟بجای امیدواری دادن و دعا برای درست شدن اوضاع و موفقیت دولت.اینجوری تند صحبت میکنی.مثل اینکه تو ازشکست کشور و ناکارآمدی رئیسی بیشترخوشحال میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مدیریت روحانی؟!!!!
شما مثل اینکه واقعا ایران نبودی و نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
شماها با انتخاب روحانی این بلاها رو سرکشور اوردین بقیه مردم هم که بهش رای ندادن به خاطر انتخاب غلط شماها زجر کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تو این چهار سال تورم کمتر از ۵۰ نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
خدا یار و یاورت مرد میدان
کشور نیازمند مسئولینی مثل حاج قاسم ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
درمورد گرونی ها چطور که روز به روز به غذا مردم هم رحم نمی شه یعنی کسی نیست نظارت کنه رو بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
معلمها هم همیشه عزای گرفتن حقوق دارن سیری هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
نگران نبود کالا نیستیم نگرانی گرانی هستیم
Spain
قشر متوسط ۴ سال قبل و فقیر مطلق امروز
۰۰:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
به شعار و شوآف اگر باشه که چه فایده. پیش از شما هم زیاد بود. آقای رییسن جمهور، مردم باید اثر یک چیز را توی زندگیشون ببینن و حس کنن. هر روز زندگی ما گرونی هست، مرگ عزیزان و دوستان هست، نبود امنیت شغلی و آرامش روانی هست. به خدا هر چیزی سقف و حدی داره. خیلی از روزها زندگی هامون جوری شده که از خجالت زن و بچه ها ک فشارهای زندگی نعوذ بالله طلب مرگ می کنیم. شما را به قرآن یه فکری کنید که این دنیای کثیف برای ما دیگه ارزش جنگیدن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
عجله دارید دانشجو ها رو به کشتن بدید سید بزرگوار؟
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۰:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
کارمون به جایی رسیده که فقط باید سعی کنیم نمیریم تو این مملکت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
صحبت های خوبی بود
انشا الله خروجی کارها رو سریعتر مردم ببیند و این تبعیض ها و مشکلات و کم درآمدی و گرفتاری های اقتصادی هر چه زودتر رفع بشه که حالمون خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
وعده همسان سازی حقوق بازنشستگان تا مین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۰:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی به وعده انتخاباتی افزایش یارنه نقدی و کاهش قیمت وتورم جامعه عمل بپوشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
وعده همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرای سریع رتبه بندی فرهنگیان عدالت در پرداختی ها را چه رمانی اجرا می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
به دامان برس تا کی ما چهار نفریم پدر وفرزند هستیم چهار ماه خانه ایم نه درامدی نه پولی بیکاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
ببینیم وتعریف کنیم از این حرفا خیلی شنیدیم تو این ۴۲ سال
Iran (Islamic Republic of)
مهدی باوفا
۲۳:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام آنفدر از افتصاد کشور نگرانم که چه بگویم کشور های عربی چنان خوب برنامه ریزی می کنند همه در رفاه هستند واقعا در آنجا دزد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی یه فکری به حال ما نیرو های قرارداد معین ،حجمی،روز مزدها ،ساعتی ها و... دانشگاه ها و ادارات کنید
نه بیمه درست و حسابی داریم و نه حقوق حداقل قانون کاری، خدا وکیل
الان با ماهی یک میلیون و یا دو میلیون واقعا چطوری میشه زندگی کرد؟
ما این پول رو چند ماه یکبار بهمون میدن اونم مال یه ماهشو میدن نه همه رو
همیشه هم معوقه داریم و برای ما پول نیست اما برای خودشان هست
بخدا از بس شرمنده زن و بچه مون شدیم که در جوانی عین یه پیرمرد تمام موهای سرو صورتمون سفید شده
تو را به خدا سریعتر تکلیف امثال ما را مشخص کنید
۸ سال منتظر بودیم روحانی کاری کنه نکرد هیچ ما رو هم روانی کرد.
در دانشگاه به اندازه ۱۰ نفر از ما کار میکشن
ولی حقوق نجومی و مزایاش مال اوناس و ما فقط دوندگی و بیچارگیش رو تحمل میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی به وزیر کار دستور بدید سامانه ای معرفی کنه که تو ادارات دانشگاه ها و... همه افرادی که شاغلن چه نیروهای روز مزد .حجمی. ساعتی و... ثبت بشن و. اینجوری افراد به حق و حقوقشان میرسن و جلوی فرار مالیاتی مدیران نجومی بگیر گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
موسی ابراهیم پور
۲۳:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
اوضاع اقتصادی معیشتی خیلی مناسب نیست
خداوند متعال به هر دلسوز و خصوصاً دولتمردان و تصمیم گیران کلان نظام و کشور توفیق بده
تا بتونه دل همه ملت و رهبر رو شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام و خدا قوت
بسیار عالی
دست در دست هم دهیم به مهر / میهن خویش را کنیم آباد
سربلند و سرافراز باشید.
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۲:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خداراشکربه چنین رئیس جمهوری ،چون ما رئیس جمهورمقتدری میخواستیم هرچندخودم ازدست دولت بی تدبیرناامیدشده بودم. وتمام بدبختیهای امروز ما مربوط به دولتهای فرمایشی وسیاسی بود یعنی کار اقتصادی اولویت اونها نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
اگه می خواین مدارس رو در سالهای بعد حضوری کنین بگید تا ما بچه هامونو ثبت نام نکنیم چون من که حضوری نمی فرستم بچمو
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
تا امروز ۲۹ میلیون دوز واکسن تزریق شده

اگر تا پایان شهریور تعداد واکسن تزریق شده به ۴۰ میلیون دوز برسد اوضاع بسیار بهتر میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
هر چند میلیون دوز که اعلام میشه توجه کنید !!!!

هر فرد حداقل دو دوز واکسن می زند .

پس عدد را تقسیم بر دو کنید تا ببینید که با بیش از ۷۰ میلیون جمعیت چند در صد کل کشور واکسن زدند .

البته دولت جدید گویا ان شالله حرفش حرفه و می خواد همه رو واکسن بزنه . اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم . خیلی مونده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
آلیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
فقط عمل به وعده ها وابتدا کشیدن ترمز گرانی وپایین آوردن قیمتها!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خداوند یارو یاورت باشد برادر دلسوز و مهربان ملت ایران آقای رییسی
ریس جمهور محترم خدا قوت مرد خدا و عمل
انشاالله با طهور آقا امام زمان جمهوری اسلامی و کل دنیا از دست نایب ایشان شما و رهبر گرانقدر به دست امام زمان برسد هر چه زودتر امام زمان به کمک شما و کل جهان برسد مرد خدایی هستی سید اولاد پیامبری و راهت هم چون آنان است و با افتخار می گویم ریس جمهور نمونه و خدایی
خدا و اعمه اطهار و ملت مسلمان ایران و دنیا پشت و پناهت برادر گرامی
آخرین اخبار