گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

" درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی باعث تاثر گردید.
این سردار سرافراز اسلام عمر با برکت خود را در فراز و نشیب عصر نورانی انقلاب اسلامی صرف اعتلای نظام مقدس اسلامی و سربلندی و اقتدار نیرو‌های مسلح نمود.

درگذشت این عزیز گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، نیرو‌های مسلح و به خانواده گرامی آن مرحوم و همه همرزمانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن پیشکسوت مجاهد، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماییم."

توئیت آشتیانی

توئیت آشتیانی

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

" بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سرلشگر بسیجی، دکتر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا موجب تاسف فراوان شد. بی‌تردید خدمات موثر و خالصانه ایشان در سمت‌های مهم طی چهل سال گذشته، به‌ویژه در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس و نیز مسؤولیت در ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، چون حسنه جاری به یادگار خواهد ماند.

این‌جانب با نهایت اندوه قلبی، فقدان آن بسیجی مخلص را به حضور رهبر معظم انقلاب، هم‌رزمان، همکاران و خانواده مکرمش تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار مهربان، مسالت می‌نمایم عزیز سفرکرده به دیار حق را با اجداد طاهری‌اش محشور و بازماندگان داغ‌دیده را صبر جمیل عنایت فرماید."

پست نیکزاد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم:

" درگذشت سرلشگر بسیجی، جناب آقای سیدحسن فیروزآبادی را خدمت بازماندگان ایشان و جامعه خدوم و فداکار نیرو‌های مسلح، تسلیت عرض می‌کنم. آن مرحوم در طول حیات پربار خود منشاء آثار پرخیر و برکتی بود که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار است. برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان، صبر و تسلی خاطر آرزو می‌کنم."

پست واعظی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با انتشار پستی از ارائه خدمات کنسولی در شیفت‌های صبح و عصر خبر داد:

" در بازدید سرزده از اداره تایید اسناد و میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه، شاهد تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم در این شرایط سخت پاندومی کرونا بودم.

در عین‌حال حضور مراجعین و مردم عزیز در صف طولانی ناراحت کننده بود.

مقرر شد تا اطلاع بعدی، همکاران کوشایم در بخش کنسولی، ارائه خدمات را در دو شیفت صبح و عصر (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰، عصر‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و روز‌های پنج شنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) ارائه دهند."

پست امیرعبداللهیان

علیرضا زاکانی، شهردار تهران تصاویری را از بازدید از مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" امروز روند تجهیز مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو را از نزدیک دیدم؛ این بوستان بزرگ‌ترین پایگاه واکسیناسیون خواهد شد.
روند واکسیناسیون در بوستان بعثت نیز با سرعت و دقت درحال انجام است.
همه ظرفیت‌های شهرداری برای واکسیناسیون مردم تهران باید به کارگیری شود."

توئیت زاکانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار