مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر همه زندانیان استان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند و در انتظار موعد مقرر برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جانفدا مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در این زمینه باید از مجموعه بهداشت و درمان استان که در اجرای طرح واکسیناسیون زندانیان، زندانبانان و نیرو‌های وظیفه به ما کمک کردند تشکر کرد.

او افزود: هر چند زندان، جامعه‌ای جدا از جامعه اصلی ما نیست و تردد از طرف زندانی، زندانبان و خانواده مددجویان در این محیط جریان دارد در موج پنجم کرونا که خراسان رضوی پیشانی همه گیری این بیماری بود عزم و تلاش جدی و گسترده‌ای شکل گرفت تا بیماری کرونا وارد مجموعه‌های جمعیتی زندان‌های استان نشود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی ادامه داد: با اقدامات مراقبتی بهداشتی در زندان‌ها از ورود افراد مبتلا به کرونا به مجموعه زندان‌ها جلوگیری شد به گونه‌ای که اگر فرد مشکوک یا مبتلایی در بدو ورود به زندان‌ها شناسایی می‌شد یا به قرنطینه می‌رفت و یا به مراکز درمانی منتقل می‌شد.

جانفدا بیان کرد: بدون استثنا همه افراد ورودی به زندان تحت آزمایش و تست کرونا قرار می‌گیرند و زندانی پس از اطمینان از عدم ابتلا به کرونا به بند‌های مربوطه فرستاده می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.