مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شمار پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد همچنان روند کاهشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در خراسان رضوی و طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، از هجدهم مردادماه با دستور استاندار خراسان رضوی کاهش شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در مدت ۱۰ روز حجم پرواز‌های این فرودگاه تا ۵۰ درصد کاهش یابد.

او افزود: روند کاهشی پرواز‌های این فرودگاه با جدیت پیگیری شد که در برخی روز‌ها کاهش عملیات پروازی مشهد بیش از ۷۰ درصد نیز به ثبت رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روند کاهشی دارد و دیروز ۱۲ شهریورماه تنها ۴۴ پرواز ورودی داخلی و ۴۳ پرواز خروجی داخلی در این فرودگاه انجام شد که در مجموع هشت هزار و ۶۶۹ مسافر توسط این پرواز‌ها جابه جا شدند و در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل تعداد پرواز‌ها ۴۰ درصد کاهش داشت.

امانی بیان کرد: تعداد پرواز‌های خروجی خارجی نیز دیروز ۳ پرواز با ۳۱۳ مسافر و پرواز‌های ورودی خارجی هم ۲ پرواز با ۱۳۴ مسافر بود که در مقایسه با ماه قبل ۷۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.