رئیس دستگاه قضا مطرح کرد؛

کمک قوه قضائیه به دولت برای رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق تولید

محسنی اژه‌ای گفت:آماده هستیم در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور به قدر سهم خود در دستگاه قضایی به دولت کمک کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ظهر امروز (شنبه سیزدهم شهریور ماه) با حضور در دفتر کار رئیس قوه قضاییه، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار و گفتگو کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار ضمن تبریک به محسن رضایی به خاطر اعتماد رئیس جمهوری به وی و انتخابش به‌عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت، گفت: وظایف سنگین و خطیری به شما سپرده شده و امید است با همکاری همه اجزای دولت، برنامه ریزی دقیق و علمی بتوانید کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی بر پایه توانمندی‌های داخلی عبور دهید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌‎ای اظهار کرد: قوه قضاییه بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه قضا و دولت در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم، بهبود وضعیت و کاهش مشکلات مردم تأکید دارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: آماده هستیم در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور به قدر سهم خود در دستگاه قضایی به دولت کمک کنیم.

ریشه‌کنی بستر‌های فسادزا و همکاری با دستگاه قضا برای برخورد با عناصر فاسد از دیگر محور‌های مورد مورد بحث بود که با استقبال معاون اقتصادی رئیس جمهور مواجه شد و محسن رضایی در همین زمینه گفت: برای برخورداری از یک سیستم اقتصادی سالم باید مسیر‌های فساد را از مبداء کور کرد که خوشبختانه دولت سیزدهم در این زمینه برنامه عملی همراه با اقدام و برنامه مدون دارد.

محسن رضایی با تشریح برنامه‌های خود و تیم اقتصادی دولت مردمی برای ارتقاء همه‌جانبه اقتصادی کشور، به ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر اقتصاد کشور پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۰۹:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام قوه قضائیه اگه به خودش کمک کنه بهتره موقع رجوع به دادگاهها به هیچ عنوان جواب نمیدند جز اذیت و ازار کاری ندارند خانه مرا در کیلومتر 100 جاده هراز تهران به علت اینکه سه ماه قبل از عید نذاشتند به دلیل کرونا به انجا بریم دزد بیش از 100 میلیون کالای مرا برد شکایت کردم هنوز که هنوز است هیچکس جواب نمیده خودشان میگند برو بابا کی تا حالا توانسته جنسش را پس بگیره تا تو بتونی رئیس انجا هیچوقت نیست ملاقات با او بنظر من از شاه سخت تر است درب همه اطاقها بروی مردم باز است اگه گروه داعش میبودند دلشان بیشتر برای ما میسوخت من یک کارگر بازنشسته هستم پولی ندارم تهران خانه ام را دزد زد انقدر مرا اینطرف و ان طرف کردند بیش از سه ماه میگذرد هنوز خبری نیست پس ای خبرنگار گرامی ای دوست من بخدا به دین به هرکسی که تو میپرستی این را بگوش همینها که ظرفشان را با مردم جدا کردند بگو راحت میفهمند که مردم را اذیت میکنند ولی به دروغ میگویند همه جا امن است اگه راست میگید هر کدام از شما را میگم ساعت 9 به بعد با خانواده یا خودت تنها دو کوچه منطقه نظام اباد پیاده برو امنیت را مزه کن ممنون از این بی عدالتی خدا بداد ما برسد که نه پارتی داریم نه پول
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
کارخانجات از طریق ارزش افزوده محصولات بایستی به سود اوری برسن // نه با خصوصی سازی و ندادن حق کارگر و سیستم برده داری به سود اوری برسن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
اقتصاد را با باطوم و طناب دار نمیشه درست کرد // باید تولیدات صنعتی و پزشکی و کشاورزی داشته باشه
آخرین اخبار