معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مشمولان غایب خدمت سربازی از مزایای خدمت در استان و شهر محل سکونت خود بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ جهانتیغ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با بیان این مطلب گفت: کسری خدمت دو ماهه برای مشمولان متاهل، کسر سه ماه از خدمت به ازای هر فرزند و بهره مندی از حقوق و مزایا در طول خدمت سربازی از امتیازات طرح خود معرف مشمولان غایب در استان است.

سرهنگ جهانتیغ همچنین معرفی افراد مذکور به مراکز اشتغالزایی پس از اتمام خدمت سربازی و استفاده از تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی را از دیگر مزایای طرح عنوان کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان به مشمولان غایب هشدار داد: ین افراد مشمول غایب  از برخی فرصت‌های اجتماعی از قبیل تحصیل در مقاطع دانشگاهی، صدور پروانه کسب، خروج از کشور و استخدامی منع خواهند شد.

سرهنگ جهانتیغ همچنین به کارفرمایانی که در مشاغل مختلف از مشمولان غایب و فراری استفاده می‌کنند تذکر داد: برابر ماده ۶۳ قانون خدمات وظیفه عمومی با آنان برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.