ارونقی گفت: با محموله امشب، در مجموع ۲۶ محموله واکسن سینوفارم چینی وارد کشور شده و اکثر واکسن‌های وارداتی نیز از نوع سینوفارم و چینی هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک در پاسخ به اینکه آیا طی امروز و فردا محموله‌های وارداتی واکسن خواهیم داشت؟ اظهار کرد: ظاهرا امشب ساعت ۱۰ واردات یک محموله چند میلیونی دُزی واکسن کرونا خواهیم داشت. همچنین ساعت ۶ و ۱۰ صبح فردا نیز دو محموله دیگر وارد کشور می‌شوند که چند میلیون دُزی هستند.

او ادامه داد: با ورود این محموله‌ها در مجموع تعداد واکسن‌های وارداتی به ۴۰ میلیون دُز می‌رسد. اکثر واکسن‌های وارداتی نیز از نوع سینوفارم و چینی هستند.

او تاکید کرد: با محموله‌ای که امشب وارد می‌شود، در مجموع ۲۶ محموله واکسن سینوفارم چینی وارد کشور شده است. از سایر کشور‌ها نیز همچون ژاپن، ایتالیا، روسیه و کره جنوبی نیز محموله‌هایی را تاکنون وارد کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
از کشور دوست و پوتین عزیز چی؟ اقای نمکی یا بقول دوستانشان شهید زنده نمکی در مورد خط تولید واکسن روسی در ایران توضیح بدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
زودترجوانترهاروواکسینه کنیداونادارن بیرون ازخونه کارمیکنن درمعرض خطرهستن.مردم دیگه تاب وتوان پیکهای دیگه روندارن.روح وروان مردم ازاینهمه قول ووعده خسته شده کشورهای دیگه دوزیادآورمیزنن.ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۲۰:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
آمار کرونا آمریکا نگاه کن اول
آخرین اخبار