مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از جذب و پذیرش یک هزار و ۷۰۰ نفر در دانشگاه‌های فرهنگیان استان در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق آزمون سراسری برای پذیرش در دانشگاه‌های فرهنگیان استان موفق به کسب رتبه شدند، گفت: در نهایت یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد با انجام مصاحبه و امتیاز بندی جذب دانشگاه‌های فرهنگیان می‌شوند.

او با بیان اینکه تعداد دانشجویانی که امسال جذب دانشگاه‌های فرهنگیان خوزستان می‌شوند نسبت به پارسال تغییری نکرده است، افزود: ۴ پردیس دانشگاهی در شهرستان‌های اهواز، بهبهان و دزفول و همچنین ۱۰ دانشگاه فرهنگیان در خوزستان وجود دارد، همچنین علاوه بر این پردیس‌های دانشگاهی، مراکز آموزشی در شهرستان‌های شوش، آبادان و شوشتر برای آموزش نیرو‌هایی که از ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می‌شوند فعال هستند.

براساس این گزارش؛ مودت پیش از این اعلام کرده بود در مدت ۳ سال، ۵ هزار و ۵۲۲ نفر از دانشگاه‌های تربیت معلم جذب آموزش و پرورش استان خوزستان می‌شوند، همچنین در مجموع در ۳ سال اخیر از طریق ماده ۲۸ بالغ بر ۶ هزار و ۵۶۸ نفر جذب آموزش و پرورش شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.