نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تشکیل قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی این کلانشهر یک نیاز اساسی و مطالبه عمومی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الله زارع زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تشکیل قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی اهواز ضرورت داد و  این نیاز اساسی و مطالبه عمومی همچنان معطل مانده است.

او بیان داشت: آنچه در ورودی شهر اهواز از سمت شهرستان باوی در محدوده منطقه زرگان مشاهده می‌شود تصویر نامناسبی از این شهر بوده و پیام آور بی نظمی و رعایت نکردن قانون و حقوق شهروندی از سوی افرادی است که اقدام آن‌ها سلامت مردم و سیمای شهر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

زارع زاده افزود: به عنوان یک مطالبه گر حقوق شهروندی از مسئولان امر از جمله دادستان اهواز، فرماندار، شهردار و همه مدیرانی که نسبت به مسائل حقوقی، اجتماعی و بهداشتی شهر مسئولیت دارند در خواست می‌شود نسبت به تشکیل قرارگاه ساماندهی ورودی‌های شهر اهواز اقدام سریع، عملی و پایدار انجام دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه  قرارگاه ساماندهی مبادی ورودی شهر اهواز می‌تواند مانع بی قانونی و به خطر افتادن سلامت اجتماعی و بهداشتی شهروندان شود، تصریح کرد: با ساماندهی مشاغلی که در مبادی ورودی شهر اهواز به خصوص در محدوده زرگان که با تعرض آشکار به حریم جاده و آیلند‌های میانی جاده با ساخت و ساز‌های غیر مجاز موجب نقض آشکار قانون شده اند، می‌توان پاسخگوی مطالبه به حق شهروندان بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.