مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: تناژ تخلیه بار در مرداد ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تناژ بارگیری کالا این اداره کل در مرداد ماه امسال را ۲ هزار و ۳۳۵ تُن و تعداد واگن‌های بارگیری را ۲۹ مورد اعلام کرد و گفت: میزان بارگیری در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۹ درصد افزایش یافته است.

او تُن کیلومتر مرزی در اداره کل راه آهن زاگرس را ۸۵ میلیون و ۶۵۴ هزار ۲۸۲ تن عنوان کرد و افزود: این میزان نشان از رشد ۲۸ درصدی دارد، ضمن اینکه در این بازه زمانی بهره وری لوکوموتیو نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

زیودار با بیان اینکه تُن کیلومتر مبدا _ مقصد در بازه زمانی مذکور یک میلیون و ۳۹۹ هزارو ۳۰۲ تن ثبت شده است، اظهار داشت: همچنین در مردادماه، تُن کیلومتر ناخالص ۱۵۷ میلیون ۶۰۸ هزار و ۹۴۵ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، رشد ۳۱ درصدی نشان می‌دهد.

مدیرکل راه آهن زاگرس درخصوص میزان جابجایی مسافر از طریق این خط ریلی بیان کرد: در مدت مذکور، با توجه به بیماری منحوس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قطار‌های مسافری، ۱۷ هزار و ۶۰۷ مسافر جابجا شده اند که نسبت به مشابه سال قبل ۳۷ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.