معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری، از شروع برنامه همدلی و همزبانی معماران خشت اول به منظور آموزش بیش از ۲۰ هزار اولیاء نوآموزان پایه اول ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند آموزش بیش از ۲۰ هزار اولیاء نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی آغاز شد.

او افزود: برای تحقق این هدف، نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدرسان میانی که غالباً آموزگاران موفق پایه اول ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های علمی و عملی فرا گرفتند.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: محور‌های مهم این آموزش‌ها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی پایه اول، ویژگی‌های دانش آموزان سنین ۶ ساله، همکاری و همراهی اولیاء با معلمان و تبیین شرایط زیست بوم جدید (پاندمی کرونا و تاثیرات آن بر سیستم آموزشی کشور) است.

او ادامه داد: مدرسان میانی و منطقه‌ای از امروز شنبه ۱۳ شهریور ماه تا ۱۰ مهرماه در قالب کلاس‌های آموزش خانواده سرفصل‌های مد نظر این برنامه را به اولیاء دانش آموزان تک تک مدارس آموزش خواهند داد و اولیاء جوان نوآموزان پایه اول ابتدایی را برای ورود شایسته و بایسته فرزند خود به مدرسه آماده می‌کنند.

محمدی اجرای این برنامه را در تمامی مدارس و در قالب کارگاه آموزشی ۶ ساعته برای تک تک مدارس الزامی دانست و گفت: مدیران مدارس ابتدایی، با توجه به شرایط و اقتضائات هر مدرسه بستر ارائه این آموزش‌ها را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار