رئیس کانون دفاتر خدمات گردشگری کشور خواستار راه‌اندازی اتاق گردشگری شد و گفت: با تشکیل این اتاق مشکلات مرتبط با صنعت گردشگری در کشورهای دیگر رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ‌حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به جلسه با وزیر جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: خواستار راه‌اندازی اتاق گردشگری ایران هستیم تا بتوانیم اتاق گردشگری را در کشور‌های دیگر راه‌اندازی کنیم.

او ادامه داد: با توجه به ابهامات که در موارد مرتبط با صنعت گردشگری در قانون پنج‌ساله ششم توسعه وجود دارد و درخواست تمدید قانون ششم برای یک‌سال شده، تمدید شود و با توجه به وقت یک‌ساله و نواقص موجود از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خواست داریم به‌این‌منظور کمیته‌ای را با حضور کارشناسان بخش دولتی و خصوصی تشکیل دهند.

رفیعی ابراز کرد: دولت و بخش خصوصی دو بال یک پرنده هستند و باید با همدلی به سر منزل مقصود رسید، و خواستار لزوم بازنگری در بخش‌نامه‌های اخیر صدور هستیم تا کار‌ها به سرعت پیش رود.

او گفت: متأسفانه همه ادارات و هلدینگ‌ها کار گردشگری انجام می‌دهند که این‌کار فقط باید زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: ویروس کرونا پایه‌های صنعت گردشگری را سست کرد و بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به دفاتر مسافرتی و گردشگری در کشور آسیب زد که نیازمند حمایت جدی مسئولان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار