سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیام‌هایی انتصاب «معاون جدید رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده» و «شهردار جدید تهران» را تبریک گفت.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیام‌های جداگانه ای، انتصاب «علیرضا زاکانی» به عنوان «شهردار تهران»  و «انسیه خزعلی» را به عنوان «معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده» تبریک گفت. مشروح پیام ها در ادامه آمده است:

« فرهیخته گرامی سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی

باسلام و احترام

انتصاب شایسته سرکار عالی که از زنان دانشمند، فعال و توانمند کشور هستید به عنوان معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را صمیمانه تبریک عرض میکنم و برایتان توفیق روزافزون در این عرصه مهم و کلیدی آرزومندم.

نقش برجسته زنان و اثرگذاری ایشان در پرورش نسل، هسته محوری و جهت دهی سبک خانواده و ارتقای فرهنگ و اعتبار بخشی اجتماع، ممتاز و بی بدیل است. الگوپذیری زنان و دختران شایسته کشورمان از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) مایه فخر و مباهات است. وزارت آموزش و پرورش نیز به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی کشور ضمن اعلام آمادگی کامل برای توسعه تعاملات و همکاری‌های مشترک، افتخار می‌کند که با بیشترین بخش از زنان و دختران جامعه در ارتباط است؛ وجود ۵۰۰هزار زن شاغل و ۷میلیون دانش آموز دختر گستردگی امور زنان و دختران در آموزش و پرورش را گواه می‌دهد.

امید است در پرتو عنایات خداوند سبحان و با حضور سرکار عالی در این عرصه شاهد گسترش همکاری‌ها و تدابیر عالمانه و گشایش‌های کار ساز در پرتو دولت مردمی برای ایران قوی باشیم.»

« برادر ارجمند، جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی

باسلام و احترام

انتخاب شایسته جناب عالی با رای شایسته شورای اسلامی شهر تهران را به سمت شهردار تهران به‌عنوان ام‌القرای اسلامی که نشان‌دهنده توانمندی شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی کلان کشور است، تبریک می‌گویم. یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هموطنان فرهیخته و فهیم شهرتهران را فراهم خواهد کرد.

با عنایت به عزم جدی دولت سیزدهم با راهبرد دولت مردمی برای ایران قوی، بی‌شک تعامل مستمر وزارت آموزش و پرورش با شهرداری تهران درجهت ایجاد زیرساخت‌های توسعه عدالت و نصیب برابر آموزشی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این کلانشهر، موجب ارتقا و ایجاد رونق آموزش و تربیت نوباوگان پایتخت ایران اسلامی و تقویت نقش و سهم شهرداری در این زمینه، اجرای موفق سیاست‌های دولت دراین حوزه را نیز تضمین می‌کند.

این مهم قطعا باعث افزایش اعتماد و آرامش خاطر شهروندان تهرانی است و فرصتی است ارزشمند که اطمینان داریم حضور جناب‌عالی در جایگاه شهردار تهران زمینه‌ساز وفاق و تعامل روزافزون و نویدبخش دست‌یابی به توسعه پایدار بر محور آموزش و پرورش در این کلان‌شهر است.

برای شما در مسئولیت کم نظیری که بر دوش دارید، آرزوی موفقیت روزافزون داشته، از درگاه خداوند سبحان عزت، سلامت و سعادت جناب‌عالی را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سری به شکایات معلمان بزن ببین عملکرد منطقه و استان پیگیری می کنن؟ الان 8 روز شکایت بکارگیری در پست غیر مرتبط کردم ولی هنوز جوابی عملکرد نداده
آخرین اخبار