نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر تفت، مصدوم ۱۸ ساله ای که در ارتفاعات طزرجان، مصدوم شده بود را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: پس از اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر مصدومیت یک مرد ۱۸ ساله در ارتفاعات برفخانه طزرجان ( دره پونه) بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان هلال احمر تفت مستقر در طزرجان همراه با یک دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

گلشن عنوان کرد: پس از طی مسیر و دسترسی به مصدوم که از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود؛ اقدامات اولیه انجام و مصدوم به پایین کوه منتقل شد و سپس به وسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

او بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

انتهای پیام/ غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار