فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶۵۴ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر در همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سه استان خراسان جنوبی، سمنان و گلستان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دریافت خبری از پلیس خراسان جنوبی مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از کویر، پیگیری های اطلاعاتی و تخصصی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: با دریافت اطلاعات، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات منسجم و کشف این محموله صورت گرفت و چندین تیم ویژه به محور طرود- شاهرود اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر که در حاشیه کویر قصد تحویل مواد مخدر را داشت در قالب یک برنامه ریزی منسجم در راوند شهرک نوین شهر شاهرود متوقف شد.

به گفته سردار حسنی، ماموران پلیس در بازرسی از تریلی ۵۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین و ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این عملیات مشترک و موفق در سایه همکاری و هماهنگی بین مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی، سمنان و گلستان به مرحله اجرا درآمد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.