مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌حداد اصفهان گفت: نداشتن شرایط میزبانی در لیگ تاثیر منفی در نتایج تیم فوتبال ساحلی فرش‌حداد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جلیل حدادی پور مدیرعامل باشگاه فرش حداداصفهان در خصوص وضعیت تیم فوتبال ساحلی فرش حداد در لیگ برتر گفت: در این فصل با انجام ۷ بازی و تفاضل گل در رده سوم جدول گروه خود هستیم، اگر بتوانیم ۲ بازی آینده را با پیروزی پشت سربگذاریم به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. گروهی که در آن قرار داریم سخت‌تر از گروه دیگر است.

وی افزود: امسال به دلیل تایید نشدن زمین شرایط میزبانی نداریم و بازی‌ها در یزد برگزار می‌شود و نیم فصل اول که بیشتر بازیکنانمان در رفت و آمد بودند در نتایج تاثیر منفی داشت، به خصوص شهر‌های جنوبی که گرم بود و یزد هم شرایط خاص خود را دارد. امیدوارم امسال بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی تصریح کرد: زمین ناژوان برای مسابقات لیگ یک و زیر گروه تایید شده بود و لیگ برتر قبلا در تیران برگزار می‌شد، در حال حاضر مسابقات زیر نظر سازمان لیگ برگزار می‌شود، شرایط و استاندارد‌هایی که اعلام کردند با گذشته متفاوت است، ماسه‌های ناژوان استاندارد لازم را ندارد و مشکل نور هم داریم و استفاده عموم، موجب فرسودگی و استهلاک آن شده است.

مدیرعامل باشگاه فرش حداداصفهان گفت: اگر سپاهان و ذوب آهن شرایط و امکانات سخت‌افزاری داشته باشند می‌توانیم تعاملات بین باشگاهی با آن‌ها داشته باشیم و آن‌ها می‌توانند در رشته‌های ساحلی وارد شوند، زیرا این رشته‌ها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: امیدوارم شهرداری هم کمکی به ما داشته باشد، در بیشتر شهر‌هایی که مسابقه می‌دهیم شهرداری آن‌ها در این رشته‌ها فعال هستند، همانند شهرداری سمنان، چابهار و گناوه و حمایت‌های بسیار خوبی هم دارند. کوچکترین خواسته ما این بود که زمین ناژوان با استاندارد‌های لازم تجهیز شود و جلسات زیادی هم در این زمینه داشتیم، حتی شورای شهر سابق قول‌هایی دادند که تا کنون عملیاتی نشده است.

وی اضافه کرد: امسال برای تمرینات تحت فشار هستیم، تمرینات ما در فولادشهر و تیران است و زمان زیادی در رفت و آمد هستیم، زمین‌های ماسه‌ای اصفهان درگیر مسابقات، بازی محلات و یا تمرینات بدنسازی ورزشکاران دیگر رشته‌ها است و به همین دلیل ضخامت ماسه بر اثر استفاده عموم کم می‌شود و برای تمرین و بازی حرفه‌ای مناسب نیست و برای اینکه تمرین تیم درگیر حاشیه نشود و تمرکز لازم داشته باشیم مجبور هستیم به خارج از اصفهان برویم.

حدادی پور خاطرنشان کرد: با اعضای شورای شهر قبل از انتخابات جلساتی داشتیم و پس از فرایند انتخابات هنوز جلسه‌ای نداشته ایم، آن‌ها را در جریان مشکلات قرار داده‌ایم که بتوانند در شورای شهر جدید ترتیب اثر بدهند و بتوانیم در آینده یک زمین مناسب برای فوتبال ساحلی با استاندارد‌های مناسب در اصفهان داشته باشیم.

وی ادامه داد: اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی دارد و همیشه در رتبه‌های بالا بوده، اما می‌بینیم که از ورزش ساحلی آن‌گونه که باید حمایت نمی‌شود، البته با صحبت‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم فکر می‌کنم سال آینده با تکمیل ورزشگاه آزادی خوراسگان کمی مشکلات حل شود، اما یک ورزشگاه کم است و اصفهان باید در مناطق مختلف ورزشگاه‌های جداگانه داشته باشد تا در بحث استعدادیابی هم بتوانیم خوب عمل کنیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.