مولوی عبدالحمید گفت: سیستان و بلوچستان استعداد و پتانسیل فراوانی دارد اما با محرومیت ها دست و پنجه نرم می‌کند، اگر استعدادهای استان به درستی مدیریت شود، از محرومیت ها عبور خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان  در همایش ایثارگران، خانواده شهدا، علما، سران طوایف و نخبگان استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد  از حضور رئیس‌جمهور در میان مردم  استان قدردانی کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان از تنوع قومی و مذهبی برخوردارند و برادری آنان ثابت شده است و با هوشمندی و بصیرت می‌دانند که بهترین راه رسیدن به توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان وحدت است.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان از رئیس جمهور بخاطر دستور واردات واکسن به کشور قدردانی کرد و گفت: سلامت مردم مهمترین مسئله‌ این روزهای جامعه است که از شما سپاسگزاریم که به این انتظار مردم توجه کردید.

وی گفت: سیستان و بلوچستان استعداد و پتانسیل فراوانی دارد اما با محرومیت ها دست و پنجه نرم می‌کند، اگر استعدادهای استان به درستی مدیریت شود، از محرومیت ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار