همایش ایثارگران، خانواده شهدا، علما، سران طوایف و نخبگان استان سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهوری در تالار فردوسی زاهدان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، همایش ایثارگران، خانواده شهدا، علما، سران طوایف و نخبگان استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در تالار فردوسی زاهدان آغاز شد.

در این همایش آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی استاندار، نمایندگان قشرهای مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، علما، سران و ریش سفیدان طوایف شیعه و سنی و نخبگان استان سیستان و بلوچستان حضور دارند.

در ابتدای این مراسم امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: نمی‌شود این استان را به نام استان محروم نامگذاری کرد زیرا ظرفیت‌های بالای این استان همچون مرز و سواحل مکران ظرفیت بالایی را برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته است که متأسفانه مغفول مانده است.

حجت‌الاسلام محامی افزود: از ظرفیت‌های مهم دیگر خوده مردم سیستان و بلوچستان است که قدرشناسی مردم این استان به خدمات نظام اسلامی زبانزد است و در کنار محرومیت‌ها و محدودیت‌ها آنان صبوری به خرج دادند که که شاید افراد دیگر در جاهای دیگر آن را نتوانستند تحمل کنند.

وی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات استان خود با مسئولین همراهی دارند اما برخی سوء مدیریت‌ها باعث شده است که مشکلات استان حل نشود و رسیدگی به مشکلات طول بکشد که امیدواریم دراین دوره ریاست جمهوری نگاه ویژه به سیستان و بلوچستان شود.

 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار