سرپرست شهرداری آبادان از کاهش هزینه ی دفن جانباختگان آبادانی کرونا به یک سوم در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علیرضا بچاری ،سرپرست شهرداری آبادان پس از بازدید صبح امروز ۱۲ شهریور از آرامستان آبادان گفت: با در نظر گرفتن یک قطعه زمین جدید برای دفن جانباختگان کرونایی هزینه ی دفن کرونایی های آبادان به یک سوم هزینه ی فعلی کاهش خواهد یافت.

او افزود: تاکنون دفن متوفیان کرونایی در یک قطعه زمین قدیمی از آرامستان صورت می گرفت که بر اساس مصوبه سازمان آرامستان ها ، هزینه دفن و قبر در آن قطعه از قبل تعیین شده بود.به همین دلیل با هماهنگی شورای شهر آبادان تصمیم بر درنظر گرفتن زمین دیگری شد که مشمول مصوبه قبلی سازمان نباشد و امکان کاهش هزینه ی دفن نیز وجود داشته باشد.

بچاری زمان آغاز تدفین در قطعه زمین جدید را روزهای آینده اعلام کرد و گفت: پس از اتمام مراحل آماده سازی این قطعه زمین ، کار دفن انجام می شود و سازمان آرامستان ها نیز بر اساس تفاهم نامه جدید متوفیان کرونایی را پذیرش خواهد کرد. 

بچاری یکی از دغدغه های شهروندان را بالا بودن هزینه های دفن خواند و ادامه داد : یکی از دلایل درنظر گرفتن قطعه زمین جدید برای دفن متوفیان کرونایی کاهش آلام خانواده های داغدیده بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.