در «سریالیست» مطرح شد؛

وجوه منفی و مثبت یک نقش به روایت حمید ابراهیمی/ لفافیان رگ خواب مخاطب را می‌شناسد

بازیگر سریال «کلبه ای در مه» گفت: «برای پذیرفتن یک نقش در فیلم، به عوامل فیلم و همبازیانم توجه می کنم.»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ابراهیمی بازیگر سریال «کلبه‌ای در مه» که مهمان جدیدترین قسمت «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی بود، درباره پذیرفتن نقش استوار سیروس در این مجموعه تلویزیونی گفت: من سال هاست که در تلویزیون کار می‌کنم. وقتی یک متن و نقش به من پیشنهاد می‌شود به این‌که تهیه‌کننده و کارگردان چه کسی است و همبازیانم چه کسانی هستند توجه می‌کنم و این که آیا امکان پذیرش پیشنهادات از سوی من وجود دارد یا نه؟ اگر توانایی پذیرش تغییر وجود داشته باید با کمال میل می‌پذیرم.

وی اظهار کرد: حسن لفافیان هم این ویژگی را داشت و من هم پیشنهاد حضور در این سریال را پذیرفتم. او به عنوان کارگردان حرف‌ها را به خوبی می‌شنید. آن‌چه من از استوار سیروس در فیلمنامه خواندم با آن‌چه در سریال دیدیم متفاوت بود.

ابراهیمی افزود: من همیشه می‌گویم در آثار نمایشی نقش منفی وجود ندارد. همه آدم‌ها خاکستری هستند. در جا‌هایی خوب هستند؛ در جا‌های دیگر به خاطر دفاع از آن چیزی که باور دارند از دید دیگران بد می‌شوند. سیروس هم این گونه بود. آدمی بود که می‌خواست پیشرفت کند. من عادت دارم یک چاشنی طنز هم به برخی نقش‌ها اضافه کنم این جا هم همین اتفاق افتاد و کمی نقش را شیرین کردم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: کارگردان «کلبه‌ای در مه» داستانش را روان و بدون لکنت ارائه کرد. به نظرم این نقطه قوتی بود که مورد توجه مخاطبان هم قرارگرفت. ما تعداد محدودی کارگردان داریم که مدیوم تلویزیون را خوب می‌شناسند. مثلاً حسن فتحی این گونه است. هر سریالی را که می‌سازد آدم دوست دارد بنشیند و ببیند. لفافیان هم از کارگردان‌هایی است که تلویزیون و رگ خواب مخاطبان آن را به خوبی می‌شناسد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی، کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار