تات مربی تیم ملی فوتبال درباره پیروزی این تیم برابر سوریه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل  سوریه  اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. امروز ژاپن مقابل عمان باخت و کره جنوبی و عراق مساوی کردند و این نشان می‌دهد که کار تیم‌ها سخت است.

او افزود: امروز  چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم و این برد باعث خوشحالی بیشتر ما شد. همه بازیکنان ما امروز از جان مایه گذاشتند و خوشحال هستیم که گام اول را محکم برداشتیم.

تات اضافه کرد: از همه اعضای کادر پشتیبانی تیم ملی تشکر می کنم، چون در این مدت خیلی ما را حمایت کردند. از اسکوچیچ هم تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کرد و در برهه‌ای که همه اعضای کادر فنی درگیر بیماری کرونا بودند، او زحمات زیادی کشید. ما در جریان بازی با هم در تماس بودیم و در طول مسابقه گزینه‌های مختلف  و نحوه عملکرد تیم را بررسی کردیم.

مربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: همه بازیکنان ایران مقابل سوریه  تلاش کردند از جمله جهانبخش که در فاینورد خوب کارش را شروع کرده است. به خاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و همین مسئله خوشحالی ما را  به خاطر کسب پیروزی ۲ چندان می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.