رئیس کمیته فوتبال روی میز هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: بزرگترین معضل رشته فوتبال روی میز نبود میز مناسب و تخصصی است به همین دلیل بازیکنان با میز‌های آماتور تمرین می کنند.

منصور زیدی رئیس کمیته فوتبال روی میز هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: فوتبال روی میز (فوتبال دستی) از سال ۲۰۰۵ به عضویت itsf در‌آمد و ایران نیز در سال ۲۰۰۷ عضو این انجمن شد.


او درباره مسابقات جام‌جهانی این رشته، افزود: هر ۲ سال یک بار مسابقات جام‌جهانی فوتبال روی میز در یکی از کشور‌های اروپایی برگزار می‌شود که ایران هم چند سال در مسابقات حضور داشت و بازیکنان ایرانی رتبه های خوبی را کسب کردند.


رئیس کمیته فوتبال روی میز هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان کرد: به علت گرانی میز‌های حرفه‌ای فوتبال روی میز، باشگاه زیادی در استان نداریم، فقط یک باشگاه زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی فعال است، بزرگترین معضل این رشته نبود میز مناسب و تخصصی است به همین دلیل بازیکنان با میز‌های آماتور تمرین می کنند.


زیدی گفت: مشکل عمده فوتبال روی میز عدم پوشش رسانه‌ها و پخش تلویزیونی است که کار را برای جذب اسپانسر سخت می‌کند.


او تصریح کرد: بازیکنان این رشته برای مسابقات لیگ و جام جهانی از جیب خود هزینه می‌کنند و متاسفانه مورد حمایت قرار نمی گیرند.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار