محمودی گفت: باید تعادلی در دخل و خرج شهرداری شکل گیرد، زیرا بخش مهمی از منابع درآمدی شهر ۱.۲ میلیون نفری اهواز صرف پرداخت حقوق می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی اهواز گفت: حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر در مجموعه شهرداری اهواز کار می‌کنند و بخش مهمی از منابع درآمدی شهر ۱.۲ میلیون نفری اهواز صرف پرداخت حقوق می‌شود.

او افزود: در شهری مثل اصفهان با بیش از ۲ میلیون نفر حدود ۶ هزار نفر در شهرداری مشغول کار هستند درحالی در اهواز با جمعیت کمتر، بیشترین نیرو در شهرداری به کار گرفته شده است.

محمودی بیان کرد: سال گذشته بودجه شهرداری ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که ۱۶هزار میلیارد ریال درآمد آن محقق شد و از این میزان ۱۳هزار میلیارد ریال آن صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری شد و منابع ناچیزی برای کار‌های عمرانی شهر باقی ماند.

رییس شورای اسلامی اهواز اظهار داشت: باید تعادلی در منابع درآمدی و هزینه کرد شهرداری شکل گیرد که یکی از برنامه‌های شهردار جدید ایجاد تعادل در دخل و خرج این مجموعه خدماتی است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: نیروی انسانی در شهرداری اهواز پیچیده است، ولی برای یک بار هم که شده باید مشکل نیروی انسانی شهرداری حل شود و فکر می‌کنیم شهردار جدید اهواز می‌تواند گام‌های خوبی برای حل و فصل این مساله بردارد.

بخش مهمی از منابع درآمدی شهرداری اهواز صرف پرداخت حقوق می‌شود

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار