خلیلیان گفت:تأمین دستگاه‌های اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن از نیازهای مهم جامعه خیرین سلامت قم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست مشترک مسئولان جامعه خیرین سلامت استان قم امروز با حضور  حجت الله عبدالملکی ،وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست  خلیلیان، مسئول جامعه خیرین سلامت استان قم  به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد مردمی در تامین تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی و طرح واکسیناسیون پرداخت.

او در ادامه تأمین دستگاه‌های اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن را از مهم‌ترین نیازمندی‌های جامعه خیرین سلامت استان برشمرد و از وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی خواست که در این زمینه این مجموعه را همیاری کند.

وزیرکار ،تعاون و رفاه اجتماعی هم در این جلسه مردمی شدن امورات اقتصادی، حمایت از تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها و رفع موانع از سر راه تشکل‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های این وزارتخانه عنوان کرد.

او اظهار کرد:در نخستین روز کاری  از همه مسئولان و مدیران این وزارتخانه خواستم همه مقررات اضافی در شرکت‌ها ،سازمان‌ها و مجموعه‌های وابسته به وزارت کار را شناسایی و برای حذف آن اقدام کنند.

 عبدالملکی با اشاره به درخواست‌های جامعه خیرین سلامت وعده داد که در خصوص تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن همچنین مجوز سرای سالمندان قم پیگیری لازم را انجام خواهد داد  و از همه توان خود برای تامین نیازمندی‌های این مجامع استفاده می نماید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار