رئیس جمهور گفت: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری جوانان فعال شیعه و سنی گام‌های موثری در راستای حل مشکلات موجود برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سفر به چابهار گفت: حضور بنده در استان‌ها به منظور آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیرانِ مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در منطقه برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم و کمک به فقرا و محرومان فعال شود.

رئیس جمهور گفت: بعد از انقلاب اقدامات زیادی در سیستان و بلوچستان انجام شده، اما نسبت به آنچه که باید انجام گیرد هنوز فاصله داریم.

وی افزود: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال سنی و شیعه گام‌هایی برای حل مشکلاتی همچون بیکاری، تولید و مسائل فرهنگی و اجتماعی این استان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود برداریم.
رئیس جمهوری بیان کرد: نمی‌دانم واژه محروم را برای این استان به کار ببرم یا نه، اما در هر صورت این جا محرومیت‌هایی دارد. با وجود برخورداری‌های بسیار، بازهم محرومیت‌های وجود دارد که حتما می‌تواند در این استان وجود نداشته باشد.

رئیس جمهور همچنین قرار است امشب با حضور هیئت همراه و مدیران سیستان بلوچستان در نشست اداری که در محل سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود شرکت کند.

وی عصر امروز با استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران استانی از طریق فرودگاه کنارک وارد چابهار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین اولویت حکومت و دولت میبایستی ریشه کنی فقر باشه هرجا فقر مالی هست تعصب و تحجر و تروریست و تندروی مذهبی و بزهکاری هم هست برای ریشه کنی ناامنی و قاچاق و ترور باید فقر مالی و علمی رو از بین برد.امیدوارم در این دولت برای همیشه فقر در این استان برطرف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
با کمک شما
۱- دلال بازی جرم
۲- قوانین ساده
۳- منابع به طور مستقیم به مردم داده شود
۴- رانت حذف
۵- انحصار حذف
۶- مدیران زیر ذره بین
۷- اقتصاد آزاد
۸- اعدام کلیه مدیران صنعت خودرو ساز و جایگزین جوان ها
نیازی به کمک شیعه و سنی و کلیمی و زردتشتی و.... نداریم می شویم اقتصاد اول کهکشان راه شیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
درود. خواهشن به وزیر کشور بسپارین در انتخاب نهایی شهبسپاریندقت لازم رو داشته باشن. شورایی برخی شهرهایی کوچک در انتخاب شهردار خیانت میکنن تا دستشون تو یه کاسه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سواحل مکران همچون زنجیره های به هم پیوسته مرواریدی هستند که باید قدرشان را در تجارت و ترانزیت و گردشگری و صنعت و فناوری و برجسازی و شهرسازی دانست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سواحل مکران ایران را باید همچون و یا بهتر و برتر از شانگهای چین و بمبئی هند و دبی امارات و کراچی پاکستان بسازیم.
دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سواحل طلایی و اقیانوسی مکران توانایی و ظرفیت داشتن دهها ملیون انسان را هم داراست به فکر رونق و آبادانی و پیشرفت و گسترش و توسعه صنعت و تجارت و توریسم و گردشگری و ترانزیت در این منطقه مهم غرب آسیا باشید.
آنجا تنها سواحل اقیانوسی ما و دروازه های ورود ایران به جهان و آن سواحل همسایگان اقیانوسی مایند.
امیدوارم سواحل اقیانوسی مکران مان در جهان هم بدرخشد البته با تلاش همه مردم آن دیار و همه مردم ایرانزمین و مسولان و بزرگان و استانداران و مقامهای کشوری و لشکری و سازمان فرودگاه‌ها و گمرگ و..و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
همین سرزده از همه بهتر دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
آقای رییسی، اول جلو گرانی رابگیر وبه قول هات عمل کن!؟؟
آخرین اخبار